Ładowanie Wydarzenia

← Wróc do Wydarzenia

Valentinos

+41 71 917 2376||http://www.valentinos.ch/
ValentinosLogo

 

flagge-spanienAlmeria, Alcarass, Aragon, Valencia, Jerez
czech flagaMost, Brno
flaga-slowacjiSlovakiaring
hu flagaPannonia Ring
flaga niemiecLausitzring
flagge-niederlandeAssen
BelgiaFlagaturystyka-66Spa
francjaDijon. Chenevieres
it flagaFranciacorta
flaga-portugaliaPortimao

SZKOLENIA

Vszkolenia 

Szkolenie kierowców 

Szkolenia kierowców odbywają się na różnych torach wyścigowych w całej Europie. Wydarzenia trwają 1-5 dni, w zależności od toru wyścigowego. Cenie obejmuje: opłaty za kurs, instruktora, kawa / przekąski a dla wszystkich uczestników dostępne są:

  1. Serwis opon dla zawodników
  2. Możliwość transportu motocykli
  3. Istnieje również możliwość wypożyczyć motocykli
  4. Szkolenie, oferujemy bezpłatne instrukcje

 Indywidualne szkolenie

Jako alternatywę dla Szkoły kierowców, oferują trening indywidualny, dzięki któremu można poprawić swoje umiejętności jazdy w częściach teoretycznych i praktycznych. Część  teoretyczna obejmują pozycję siedzenia, wybór linii przejazdu, zachowanie kierowcy. Część praktyczna to instruktor który ćwiczy z tobą na torze pokazując prawidłową linię przejazdu, oceniając twój styl i dając praktyczne rady.

3 dni intensywnego treningu

Został stworzony dla kierowców, którzy chcą się szybko rozwijać. Szkolenie nadaje się zarówno dla początkujących, dla stałych bywalców toru, oraz doświadczonych bikerów dla tych którzy chcą znacznie poprawić swoje umiejętności jazdy w bardzo krótkim czasie. W związku z tym, wszyscy uczestnicy przechodzą dużo tych samych ćwiczeń, jak na przykład hamowanie, prawidłowa pozycja, kontrola wzroku itp. Oferujemy szkolenia wyłącznie w 3-dniowych wydarzeniach. Liczba uczestników jest ograniczona do maksymalnie do 20, każdy dzień szkolenia zwykle zaczyna się o 8, a kończy o 19, przewidziany jest jeden instruktor do dwu osób.

WYDARZENIE 

Vorganizajca

Prowadzenie imprezy

  1. rejestracja (podpisanie oświadczeń, pobranie kostek pomiarowych oraz naklejek z wydarzenia oraz numeru startowego)
  2. briefing (obecność obowiązkowa)
  3. jazda w grupach

 Klasyfikacja grup użytkowników

  1. Rookies
  2. Expert
  3. Pro Racer

Uczestnicy będę relokowani w trakcie wydarzenia biorąc pod uwagę ich czasy przejazdu.

Motocykl & Kierowca

Vservis1

Wszystkie motocykle muszą być w idealnym stanie technicznym co każdy zawodnik potwierdza, poprzez podpisanie zrzeczenia się odpowiedzialności. Numery startowe i naklejki imprezy muszą być dobrze widoczne z przodu. Koniecznością jest zdemontowanie: lusterek, tablic rejestracyjnych oraz zaklejenie kierunkowskazów, reflektorów przód i tył. Uczestników obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu i narkotyków. Kierowcy, celowo nie zwracający uwagi na flagi lub poprzez rażące niedbalstwo narażają innych uczestników na niebezpieczeństwie organizator będzie usuwał. Właściciel motocykla ponosi odpowiedzialności za wynikające obrażenia lub uszkodzenia. Podczas wszystkich naszych imprez jest dostępny serwis opon i serwis na miejscu. Podczas większości imprez dostępny jest fotograf a o napięte mięśnie po treningu wyścigowym, dba nasz masażysta.

Bezpieczeństwo & Ubezpieczenie

Istnieje możliwość wykupienia u organizatora:

  1. od wypadków na torze 15 euro dzień
  2. od kosztów rezygnacji 15 euro

Catering

Vcatering

Na części torów można zjeść śniadanie w rozsądnych cenach, lunch i kolację w godzinach wieczornych. Oferta w formie bufetu, wędliny i sery, różne wypieki, boczek i jajka, menu lunch, sałatki, desery.

Za osobę / dzień:

  1. Śniadanie w formie bufetu wliczone w cenę 1 kawę 6, -. € 
  2. Lunch w tym 1 napój 16, -. €
  3. Obiad zmienia się w zależności od wyboru

SERIE WYŚCIGOWE

Vprospeed

VALENTINOS RACE (All)

Wyścig dla wszystkich uczestników którzy się zakwalifikują. W ostatnim dniu wydarzenia dwa wyścigi Supersport 600 oraz Superbike 1000

VALENTINOS ENDURANCE

Tutaj walczą zawodnicy z wszystkich krajów europejskich bezpośrednio przed sobą, aby wygrać wyścig i mistrzostwa. Celem Europejskiej-Riders Cup jest, aby za pomocą najprostszych przepisów, oraz przy minimalnych kosztach zorganizować wyścigi dla każdego. Doświadczenie na torze wyścigowym jest tu niezbędnie, co oznacza, powinieneś mieć już za sobą udział w szkoleniu wyścigowym, które można nabyć w Race-Fabryka Valentinos. Odbędzie się  6 wyścigów, każdy z nich trwa 4 godziny.

Wymagania techniczne:

  1. Bezpieczny korek spustowy oleju (drut)
  2. Bezpieczny korek wlewu oleju z (drut)
  3. Bezpieczny filtr oleju (drut)
  4. brak wycieku oleju w silniku
  5. brak wycieku oleju w widelcem
  6. brak wycieków płynu w przewodach hamulcowych
  7. lusterka, kierunkowskazy, reflektory tylne i przednie muszą być zdemontowane lub zaklejone
  8. widoczny numer startowy
  9. brak niebezpiecznych krawędzi
  10. bezpieczna grubości okładzin hamulcowych

 

PROSPEED Race

Seria organizowana w czterech kategoriach, dla wszystkich uczestników wydarzenia a o przynależności do danej kategorii decydują czasy z kwalifikacji.

SPORTBIKE:

  1. Dwucylindrowy 1000 cc
  2. Czterocylindrowy ponad 750 cc

SPEEDBIKE:

  1. Dwa cylindry powyżej 750ccm i pod 1000cc,
  2. Trzycylindrowy 675 cc i powyżej
  3. Czterocylindrowy silnik 650 cc i 750 cc ponad
  4. Czterocylindrowy silnik 750 cc do 150 KM, a rok 2000

POWERBIKE:

  1. Dwucylindrowy do 750 cc,
  2. Trzycylindrowy 675 cc i do góry
  3. Czterocylindrowy silnik 650 ccm się

 

 

PRO SPEED PERFECTION CUP

Seria odbywa się w czterech terminach, warunkiem uczestnictwa w Pucharze jest posiadanie karty VIP lub deklaracji do doskonałości ważnej do dnia 31 marca tego roku. Liczy się każdy wyścig, punkty są przyznawane zgodnie z następującym wzorem do 25 miejsce Zwycięzca puchar doskonałości nie może już uczestniczyć w tej samej klasie w Pucharze doskonałości ciągu najbliższych trzech lat. 

POWERBIKE

  1. Dwucylindrowy 1000 cc i 750 cc czterocylindrowy ponad

SPEEDBIKE

  1. Dwucylindrowy 850 cc i powyżej 1000cc + trzycylindrowy 675 cc i cztery cylindry ponad 637 cc
  2. 750 cc czterocylindrowy 750 ccm + do 150 KM i Rok 2002

SPORTBIKE

  1. Dwucylindrowy 750 cc i 675 cc do trzycylindrowy i czterocylindrowe do 600 cc

 

 

PRO SPEED RACER CUP

Warunkiem uczestnictwa w Pucharze jest posiadanie karty VIP lub deklaracji do doskonałości ważnej do dnia 31 marca tego roku. Uczestnictwo dla nie posiadających licencji krajowych

 

POWERBIKE

  1. Dwucylindrowy 1000 cc i 750 cc czterocylindrowy ponad

SPEEDBIKE

  1. Dwucylindrowy 850 cc i powyżej 1000cc + trzycylindrowy 675 cc i cztery cylindry przez ponad 637 cc
  2. 750 cc czterocylindrowy 750 ccm + do 150 KM i Rok 2002

SPORTBIKE

  1. Dwucylindrowy 750 cc i 675 cc do trzycylindrowy i czterocylindrowe do 600 cc

 

 

SWISS MOTO RACING

Oficjalne mistrzostwa w klasie Superstock 600, Superstock 1000 oraz w nowej klasie Superbike

Wymagania:

  1. licencja zawodnicza.
  2. zabezpieczenie korka spustowego, wlewu oraz filtra oleju
  3. silnik i widelec bez wycieków
  4. ochrona dźwigni hamulca

 

SWISS DUCATI

Specjalna seria dla DUCATI

Wymagania techniczne:

  1. Bezpieczny korek spustowy oleju (drut)
  2. Bezpieczny korek wlewu oleju z (drut)
  3. Bezpieczny filtr oleju (drut)
  4. brak wycieku oleju w silniku
  5. brak wycieku oleju w widelcem
  6. brak wycieków płynu w przewodach hamulcowych
  7. lusterka, kierunkowskazy, reflektory tylne i przednie muszą być zdemontowane lub zaklejone
  8. widoczny numer startowy
  9. brak niebezpiecznych krawędzi
  10. bezpieczna grubości okładzin hamulcowych

 

BMW S1000RR Cup

Modele Super Sport BMW S1000 RR HP4 i są bardzo popularne i z powodzeniem przyjęły się w ostatnich latach nawet w amatorskich imprezach na torze. Aby dać możliwość jeźdźcom BMW wspólnej konfrontacji zostałą stworzona ta seria przy współpracy BMW Motorras oraz Valentinos Motosports. Puchar jest prowadzony w ramach 6 imprez weekendowych. 

Wymagania techniczne:

  1. Bezpieczny korek spustowy oleju (drut)
  2. Bezpieczny korek wlewu oleju z (drut)
  3. Bezpieczny filtr oleju (drut)
  4. brak wycieku oleju w silniku
  5. brak wycieku oleju w widelcem
  6. brak wycieków płynu w przewodach hamulcowych
  7. lusterka, kierunkowskazy, reflektory tylne i przednie muszą być zdemontowane lub zaklejone
  8. widoczny numer startowy
  9. brak niebezpiecznych krawędzi
  10. bezpieczna grubości okładzin hamulcowych

 

  • Nie znaleziono żadnych wyników.